29 Mayıs 2013 Çarşamba

Komik Twitler :)

tweetist_Evlilik anlaşması yaparsam, edinilen mallar eşit dağıtılacak ve Avusturya Arşidükü Osmanlı Sadrazamına eşit sayılacak maddelerini koydururum.
Cambaz_İçinde devamlı bir huzursuzluk varsa, hiçbir şey ve hiç kimse seni rahatlatamıyorsa, muhtemelen ölmüşsün ve nefes almaya devam ediyorsun.
Tavizsiz _Erkekleri tavlama sanatı ne lan? Nefes almak ne zamandır sanat sayılıyor...
Nafer Ermiş_Birine yalan söyleyecekseniz, önce ondan daha zeki olduğunuzdan emin olmalısınız.
Beyaz Delisi _Eve bıraktıktan 2 dk sonra arayıp "seni şimdiden çok özledim" diyen sevgili sevilmez, o'nun uğrunda ölünür.
Burçay Bahtiyar _Bulunmaz Hint kumaşını nasıl buldular peki? Kafamda deli sorular.
karamel _+Okul bitince ne olacaksın? -Valla mutlu olacağım kesin.
Popiliadam_Günaydın bakımlı elli, ince ayak bilekli, ince belli, 1.65'ten uzun, her zaman gülen, güldüğünde gamzeleri fışkıran kız.. Evlenelim mi?
Hüsamettin Çokbilen_Kadınların zayıf bir cinsiyet olduğunu düşünüyorsanız, battaniyeyi kendi tarafınıza doğru çekmeyi deneyin.
CANINI YİYİM Mİ?_Makyajı, ojesi, ayakkabısı, elbisesi uysun diye saatlerce düşünen bi kadın, sana aşık olmaya karar vermiş zahmet olmazsa bi sev, bi sarıl yaaaa
meral_Bazı kızlarda sözünü dinletecek kadar sakal ve bıyık var...
Bitur Versene_Sevdiğini kıskanmayan erkekler kuaföre gitsin, alışverişe gitsin ne bileyim altın gününe falan gitsin. Belki yakışıklı biriyle de tanışırlar.
Bu Adam _Pinokyo Türk olsaydı; Odun mafyasının eline geçmiş, uyumasına izin verilmeden yalan söyletiliyor ve burnu kesilip, paketlenip satılıyordu.
Sempatik Yazar _Moralim bozukken dünya üstüme üstüme geliyor; arkadaşım arıyor takma kafana panpa diyor… Sanki şapka bu çıkarmakla çıkmıyor bil istedim.
İlknur D._Küstüm deyip serçe parmağımı uzattım ne olduysa yarım saattir halay çekiyoruz. tey teey teeeey.
Onu Diyorum _Öksürdüğümde; "Ayy canım, hasta mı oldun?" diyenle değil, "İyi halt ettin, içme demiştim dimi sana o soğuk suları." diyenle olur.
yazanadam_Mevlana seni görseydi; kesinlikle "sen gelme" derdi..
SerkanBaldantatlıtuğ_Delikanlı adam peki diye trip mi atar bu ne biçim soru? Delikanlı adam acar telefonu aslan gibi rüzgarını yapar kapatır.
Sözlük _Anason: Bilgisayarda oyun oynayan çocuğun, ders çalışmasını isteyen annesine söylediği söz.Anaaaaaaaaaaason
Nafer Ermiş_1 SMS aklımızı, 1 tweet duygularımızı, 1 şarkı ruhumuzu, facebook’ta 1 durum değişikliği hayatımızı altüst edebiliyor.
DuygusuzOlcamBen_Sevgilinizin telefonunda fotoğrafınız varsa sevin onu, sarılın, sıcak davranın, bi alt dudak verinfalan. Hak etti O.
Eski Manita_Gözüm senden başkasını görmüyor aşkım, biraz kilo versen. J
Emre Akkaya _kız ilgisizlikten dolayı trip attığında kıza ilgi göstermek yerine trip atarak karşılık veren erkek ya maldır, ya da ılıktır.
Mehmet Akif Çetin_İnşallah dilini dışarı çıkarıp dudağının kenarını yaladığın profil fotoğrafını baban görür.
İlknur D._''Benim ki tutkuydu'' dedi. ''Benim ki de biskrem'' dedim. Sustu pustu kaldı.
Emrah Yiğit_Komik, zeki ve güzel kızların nesli tükeniyor, beyler onları da kendinize aşık edip antipatik, şizofren ve manyağa çevirmeyin gözünüzü seveyim…
kübra tekin_Bütün arkadaşlarım 'Yüzünü gören Cennetlik' diyor. Ne mübarek bir insanım yaa J
Bir Umut Olmalı! _Aslında kadınlar şeytanla iş birliği filan yapmıyor, şeytan hep bizim fikirlerimizi çalıyor.
Önder Şeren_Biri gözünün içine 6 saniyeden fazla bakarsa, ya seni öldürmek istiyormuş ya da seninle sevişmek... Bakkal inşallah beni öldürmek istiyordur.
kazakerkegi_az önce yarım kilo Antep baklavasının içinde tek kalmış dilime yaklaşıp 'çok tatlısın ama çok yalnızsın, benim gibi' dedim. Oturduk ağladık.
Baknediom _Bak canım bu ==> İLGİ <== sonra sen bana hiç ilgi göstermedin deme. Ahanda gösterdim.
ezgi _Vuvuzelayı ilk duyduğunda ülke sanan insanlardık, fakat şimdi twitter da havamızdan geçilmiyor. Lütfen kendimize gelelim arkadaşlar.
Sonra dedim ki _Birden soluma dönüp' bööh' dedim, günahları yazan meleğe. Boş boş oturmaktan sıkıldı O da tabi. Zaten ben çok mükemmel biriyim ;););)
Hatasız Cool _İçki içmeyen erkekle olmaz diyen kızla olur diyen erkekle olmaz diyen kızla olur.
Hüsamettin Çokbilen_Benim hayatımda birçok kadın oldu. Bunlardan ilk hatırladığım annem sonra babaannem. Tamam, tamam yalnızız anladık.
Nafer Ermiş_Anneme, bir kaç çorap dağıldı diye oda toplanmaz, dedim; kafaya terliği yiyince içimdeki Bakan öldü.
Evrim_'Bu kız bir garip' lafını ilk ne zaman, kimden duydum hatırlamıyorum. Ama öyle çok söylendi ki kabullendim...
Coco jambo _Bir kadınla ciddi bir şey konuşurken, konunun bir anda zara ve mango indirimine gelme hızına ışık hızı denir.
yazar geçerim_''Anneni mi çok seviyorsun, babanı mı?'' deseler düşünmeden annem derim çünkü düşünürsem babam derim, olm bu para çok pis bişe lan!!
tekerleklibavul_Misafir terliği, misafirlere özel su bardağı, misafirlere özel havlu, misafir odası... İstemiyorsan söyle ben çıkayım yani evden anne!!!
Koray_Otobüse topluca binen teyzelerdeki kadrolaşma kimsede yok. Rabia sen şuraya otur! Gülsüm sen çocuğu kucağına al! Bende şöyle geçeyim he tamam…

SE Vinci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder