15 Şubat 2013 Cuma

Komik Tweetler

Komik Tweetler

"Güzelliğinin farkında olan kadın kadar tehlikelisi yok. Yemin ederim bir de kafası çalışıyorsa aman aman her şeyi yaptırır adama onlar" @lol marley
"14 Şubat Sevgililer Günü, gavur icadı bir emperyalizm dayatması (Tek taş yüzük alıp, evlenme teklif etti )..." @nays2mityu
"Birileri erkek milletini "Polo giyip, yakalarını kaldırınca çok seksi olursunuz" diye çok pis keklemiş..." @bay empati
"Bir babanın "Benim biricik kızım." demesi de var ki; bütün aşk kelimelerinin ağzına tükürür." /Anonim/ " @iyi tweet
"Sevgilisini koruyan erkeğin tatlılığı Nutella'da yok!" @kadınca hisler

"'Erkekte kirli sakal seviyoruz' dedik, ortalık el kaideye döndü." @kadınca hisler
"Erkeğin karı gibi dedikodu yapanından, kadının erkek gibi bıyık bırakından sen koru bizi Allah'ım." @gitmekal
'' Ne demişler , çok şükür Hakan Şükür'' Bu espiriyi de yaptım. Daha da Allah belamı vermezse, 250 sene yaşarım." @zerrin
"Trip atarken kullanılan kelimeler de Top10: 1)iyi.. 2)ok.. 3)hmm.. 4)anladım.. 5)bilmem.. 6)peki.. 7)boşver.. 8)haklısın.. 9)tmm.. 10)neyse.." @muhammet
"'Sen bilirsin' deki mükemmel özgüveni henüz başka bir cümlede bulmuş değilim." @emine
"Turnayı gözünden vurdum, mundar oldu hayvan..." @zartzurt
"Küfür etmeyen, seni deli gibi seven, tatlı bi hatunu üzdüysen otur şöyle köşeye, başına gelecekleri seyret." @oha ya şuna bak

"İlişki durumum: İnşallah, bakalım, hayırlısı, kaderde varsa, takdir-i ilahi, mukadderat" @selda akcan
"14 Şubat nedeni ile kiralık sevgili olunur.. Güzel kelimeler, kıskanma, sahiplenme ücrete tabidir.. Müessesemizde kesinlikle trip yoktur.." @huega
"Telefonun 'dil seçeneği' yerini ezberledikten sonra; dili Çince yapıp, bakalım aynı yere dönebilecek miyim heyecanıyla büyüdük biz. Mutluyduk." @tumbir seçmeleri
"Türlü huyunun sonradan çıkacağı Matruşka gibi sevgilin olacağına, 14 Şubatta sevgilin olmasın, daha hayırlı be güzel kardeşim." @bak bi'şiler diyor
"Bebek poposu gibi bir yüzün sırrı sadece pudra değildir, gece yatarken surata kullanılmış bebek bezi de bağlanmalıdır.. Sağlıklı günler.." @freddy tayfour
"Bir kadınla erkek kavga ederken, kadın 100% suçlu olsa bile "o ne demek ya, ne demek istiyorsun" sorusuyla her türlü haklı durumuna geçebilir." @saçmalama
 "Sen izle Supernaturali, Vampire Diariesi sonra bekle ki Dean gelsin, Damon gelsin. Arka Sokaklar neyine yetmiyor yavrum?" @sezgisel alice
"Ben 45 dakikalık derste, 60 dakika ders işleyen hoca gördüm. Zaman eğrisini bükmüş, izafiyeti çözmüş pezevenk." @burçay bahtiyar
"Ajda Pekkan poker oynasa mal varlığını 10'a katlar yeminle. Blöf yapsa kimse anlayamaz, mimik yok bişey yok dümdüz surat." @bay empati
"Aşk acısıymış. Seni hiç kola içerken güldürdüler de, burnundan asit geldi mi?" @bay empati
"Bugün yaptığım en büyük çılgınlık; dönen sandalye de peşpeşe sekiz defa dönmek oldu.. hayatım çılgınlıklar üzerine kurulu adeta" @lol marley
"Genç nüfusumuzun %70'i bel ağrısı ve uykusuzluk çekiyor. Geriye kalanların bilgisayarı yok!" @saçmalama
""Kar altında sevgilimle yürümek gerçekten de çok romantik ;))" diyenlere donmayan popo yapmışlar herhalde." @Gokhan.
"Sigara dumanını burnundan çıkaran kızla, bırak muhatap olmayı, kahvede okey bile oynamam.. itici mikrop seni" @lol marley
"Kimi görsem "hep dürüstlüğümden ve dobralığımdan kaybediyorum" diyor. Lan salaklığından olmasın o?" @profesyonel öğrenci
"Tanıdığım herkes bıyık bıraktı, adeta bir Ökkeş oldu. Okuduğum okul, evden eve nakliyat firmasına döndü kızlar, Allah belanızı versin kızlar." @utku kaplan
"Eski sevgilime bakıp kendi kendime 'Allah da beni bununla sınamış' diyorum." @zeytinli pasta
"Ama Aşkıııııımm seni sinirlendirmek çok hoşuma gidiyor. Cümlesindeki anti-sosyal kişilik bozukluğu olan insanı bulunuz." @jr.kaan
"Bence dünya "esmer kızların" etrafında dönüyor." @NC
"Kadınların kaşlarının yalnızca yüzde beşini kullandıklarını biliyor muydunuz? Bilmiyorsanız düşünün " @beyinsiz adam
"21.10 (GÖRÜLDÜ) - 22.10 (CEVAP VERILDI), sen 1 saat, 3600 saniye 216.000 salise ne yaptın Allahsız." @taylan kılınç

"Modern çağın yeni hatun duası: 'Maşallah yakışıklı çocukmuş, kaşar değmesin!'" @semihabi
"Frappuccino'yu, Mocha'yı, Llatte'yi ezberledik ama kebapçıya gidince hâlâ "Adana mı acılıydı, Urfa mı?" diye soruyoruz. Yazıklar olsun bize!" @uğur sönmez
"Var mısınız şu an küstüklerimizi arayıp "rüyamda seni gördüm iyi misin diye merak ettim" diyip poposunu kaldıralım? Ben yokum..." @hazırsan çıkalım
"Sinirlendiğim zaman, sinirlendiğim kişinin de sinirlerinin zıplaması için elimden gelen ne varsa yaptığım tamamen karşımdakinin uydurmasıdır." @fatih altaçlı
 "Onlar 'Destiny's Child' diye grup kurunca uuuu beybi beybi... biz 'Kaderin Çocukları' diye grup kursak ığğğyyyyy kro. Olmaz. Yanlış." @emrah yiğit
"Önce sıkıldım, sonra sıkılmaktan sıkıldım, ondan sonra sıkılmaktan sıkılmaktan sıkıldım. Resmen sıkılmada level atlıyorum." @pis ceyar
"Sanki siz annenizden gizli ayakkabılarla eve girip unuttuğunuz bir şeyi almadınız." @enes uyar
"Beyler pes bilen kız değil eyeliner sürebilen kız CANDIR ok? Bye." @zeytinli pasta
"Eşek sudan gelinceye kadar seviyorum, seni. gelince bırakcam." @mustafa
"Kendime para yetiştiremiyorum laaaan." @T.G
"Mahşer günü hesap verme zamanı geldiğinde ben kesin elimi cebime atıp; "Şşş sakın ha bu sefer hesaplar benden :D:D" der temiz bi dayak yerim." @taylan kılınç
"Sevgilinizi bırakın, dönerse yarım ayranla yersiniz." @T.G
"Hatun sana kızarak hesap soruyorsa değerini bilmelisin seviyordur.. ama bu yaptığını burnundan fitil fitil getireceği gerçeğini değiştirmez bilesin." @black
"Bi erkek ne kadar çok "BAKARIZ" diyorsa, o kadar çok kıvırır.." @ tespitolog
"Ben dahil bir çok erkeğin gardrobu yatak odası kapısının askısıdır. Fazla kasmaya gerek yok." @fatih altaçlı
"Dersler neden sabahın köründe, insanlar yatağını nasıl ısıtıyor, annem böyle terlik atmasını nerden öğrendi?" @bahadır
"Güzel kızsın; sevgiliye falan ihtiyacın olursa çekinmeden söyle, ben hep buralardayım!" @1.tekel şahıs
"O değil de, kızlardan daha çok regl sancısı çeken erkekler var.. Afralar tafralar küsmeler aman da aman.. Tripcan erkeklerimiz pek yaman.." @hakiki fıroyd
"Kendi kendine gülene deli derlerse, kendi kendine delirene gülerim lan ben..düz mantık da sınır tanımam..." @barış çilingir
"Hindistan'a gitsen taparlar sana, orda öküzler kutsal nede olsa" @ezgi çakmak
"Bazen susarsın sonrada bir bardak su içersin. Ne sandınız felsefemi yapcam bu saatte." @koray
"Bir gün bi taksiye 'öndeki arabayı takip et' demeden ölmek istemiyorum." @nutti nutellaoğlu

SE Vinci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder