4 Aralık 2012 Salı

Anlamlı Tweetler... Düşünün azıcık ayol :)

Anlamlı Tweetler...
Bu kadar anlamlı tweet okuyacaksanız, ben derim ki
Amel Mathlouthi, Naci en Palestina (Ben Filistin de doğdum!) şarkısını da dinleyin derim :) 
"Ne yaparsan onun karşılığını göreceksin!" @Laf Treni
(Ve maalesef hayat böyle... ne yaparsa yapsın insanoğlu; bir gün mutlaka karşılığını görür.)
"Geçer dediklerimi geçirdim, biter dediklerimi bitirdim. Farkında olduğum için var oldunuz, vazgeçtiğim için bugün yoksunuz!" @Hilal
(Hayat böyle işte; bazı insanlar gördüğünüz için varlar ama görmediğiniz zaman yoklar... Gözlerimi kapadım hayata, artık sadece gönül gözüm ile görüyorum gerçekleri...)
"Ey kalbimin duası...! Ben ellerimi açmış seni dilerken Rabbim'den, hangi yabancı eller tutuyordu ellerinden...!" @ Ali Haydar Aydoğdu
(Öyle...Ve söyle, cevabın ne?dememek içten bile değil!)
"İki şeyi bilemezsin; Nasıl acı çektiğimi ve nasıl dua ettiğimi..." @Bu adam
(Valla öyle, ateş her zaman düştüğü yeri yakar ve acı kişinin kendi içinde yaşanır ama yaşanan acılarda da bir de Allah vardır. Bunu da unutmamak lazım... bence önemli hehehe)
"Bir kadın değil! Bir hayat seçersin!" @Ahmet Altan
(Seçtiğin kadın senin hayatındır! Sen ne kadar istesen de/ istemesen de seçtiğin kadının hayatına özenmiş ve yaşamış olursun. Bir erkek ne kadar isterse istesin kendi hayatını yaşamaz. Yaşadığı hayat; seçtiği kadınların ona sunduğu ve yaşattığı hayattır.)
"Dişilik tek gece işe yarar, kişilik ömür boyu..." @Ezgi S.
(Öyle... "Tek gecelik aşk" diye bir kavram var. Ve "kişilik" diye de bir kavram var. Karar sizin...)
"Azim paha biçilemezdir. "Çok zeki olduğumdan değil, sorunlarla uğraşmaktan vazgeçmediğimden başarıyorum." @Söz Ruleti
(Evet Einstein doğru demiş. Ben de katılıyorum ve bu kadar azimli olduğum için kendimi ayakta alkışlayarak, tebrik ediyorum. Hahahahahaha ay napim yaaaaa hep ciddi,  hep ciddi :)
"Sana yolculuk yapmak istiyorum. Kes yüreğine giden bir bilet "Can" kenarı olsun..." @Gece
(Ne güzel bir söz... Eskiden de biliyordum. Cemal Süreyya'ya ait... nasıl içten ve güzel söylemiş. Can kenarı...)
"Uçurtma mevsimi geldi ey yar; pamuk ipliği ile dünyaya bağlı kalbimi, yüreğinin semasına koyuverdim. Üfür nefesini ki; Aşka doğru yol alsın." @Ali Haydar Aydoğdu
(Hayatta böyle değil midir? Bizler aslında bazı dönemlerde dünyaya pamuk ipliği ile bağlıyızdır ve bir sevgili gelir sizi dünyaya halatlar ile bağlar...)
"Kadınlar, onlara neler verildiğine değil; onlar için nelerden vazgeçildiğine bakar!" @Elzem
(Mantıklı... "Sen nelerden vazgeçtin ki, benden ne bekliyorsun" der. Net!!!)
"Hatalardan dolayı sevgisini bitiren değil; sevgisinin hatırına hatalarını bitiren, adam gibi adamdır." @Yazan Adam
(Evet öyle... Bazen insanlar sevgilerinin hatırına birçok şeyden vazgeçmez mi? Ve işte o zaman aslında insan olduğunu daha net anlamaz mı?)
"Gerçek aşk, şans oyunları gibidir. Hayali bile mutlu eder insanı; fakat tutturabilene AŞK olsun." @Edebiyat Aşıkları
(Aşk hep olsun! Ama doğru kişiyle olsun ;)
"Kadınlar aşık olana dek; en iyi arkadaş ve en iyi psikiyatrlardır. Aşık olduktan sonra ise, en büyük düşman ve en iyi hasta olurlar..." @İyi Tweet
(Hahahahahah güldüm buna... ama çok doğru... birçok kadın en iyi erkek arkadaşına aşık olur. Ve sonra ne yapacağını bilemeden düşman, artından da en şizofren hasta olur.)
"Ben, benim için ağlayan birini hayatta bırakmam..." @Tumbir Seçmeleri
(Benim için ağlıyorsa evet ama beni ağlatıyorsa bi düşünürüm ;)
"Çok yoruldum sevgili daha fazla yorma beni... Ben fazlasıyla ödedim zaten, uğrunda kaybettiklerimin bedelini!" @Orjinal Tweet
(Her şeyin bir bedeli; her acının, bir ödeme günü; her gözyaşının, bir sancısı; her hüznün, bir yankısı; her gülen gözün bir ağıtı vardır. Yeter ki; bunları yaşamak ve görmek için hazırlıklı ol!)
"Sana ihtiyacım var! Ve ne yazık ki, sen bunun farkında değilsin!" @İyi Tweet
(Kötü di mi? Ve acı di mi? Ne kadar çok ihtiyaç duyarsan birine, o ihtiyacın olmadığında gelir hep yanına... Hayat işte :)
"Kadınlar ağladığında, onların sadece üzgün ve kırgın olduğunu düşünürsün. Oysa gözyaşı nefretin en büyük simgesidir." @Boran Gürcan
(Gerçekten böyle... inanın derim!)
"Bir anlık zevk için yıktığın hayallere bakıyorum da, o vicdan rahatlamaz ey sevgilim... kandırma kendini!" @Jingle all the vox
(Mantıklı... Bazen insanoğlu yapar hatayı ve rahatlatmaya çalışır kendini... ama üzgünüm uğraşmak nafiledir. Giden sevgililer geri dönmeyecektir. Gitmek sadece beden ile mi olur? Değil! Bu da ayrı bir vakadır. İnsanlar hep gidenin beden olduğunu sanırlar ama giden ruhtur. Bunu unutmayın! Eğer vicdanınızı rahatlatmak istiyorsanız önce sevdiğinizin ruhunu rahatlatmanız gerekmektedir. Benden söylemesi?)
"Başkalarına güvenmek rahatlama sebebimdir. Mükemmele ulaşmak için, sadece kendime güvenirim." @ Jingle all the vox
(Evet aslında insanları rahatlatmak için güvendiğimi söylerim. Ama yok yaaaa bende sadece ve sadece kendime güvenirim.)
"Bana hiç hak etmediğim davranış ve tavırlarına tanık olduktan sonra, beni deli gibi sevmiş olmanın hiç bir önemi ve ehemmiyeti yok!" @Ezgi S.
(Di mi bi de böyle bir gerçek var? Hak etmediğim yüzünü gösterdiysen bana, kusura bakma Devleti Cihan Olsan umuruma...)
"Ne kadar değerliyim senin için diyen sevgiliye; "Herkes değerini yanında getirir" derim. Getirdiğin değer ne kadarsa, ederin o kadardır. Bunu bil!" @Black
(Hahahahah bak bu da çok güzel! İnsanlar kıyafetleri ile karşılanır(ki çok doğru, defalarca tanık oldum), konuşmaları ile uğurlanır ve bıraktıkları izler ile aranır/anılır. "Sen nasıl bir iz bıraktın ki ben de hayatımda sana yer olsun!" der bi kadın...)
"İyi ki tanımışım ile keşke tanımasaydım dediğin aynı kişiyse; onu bırakma... boşluğunu dolduramazsın!" @Bay Enteresan
(İyikiler ve keşkeler... Bir şey diyemem herkesin kendi tercihi... Ama bu hayatta ölümün ardından herkesin yeri dolduruluyorsa, o da dolar! derim ben :)
"Senin aşk anlayışın; "seviyorum" dediğin insanı sırtından vurmaksa, o anlayış olmamış demektir. Aşkını al bi okyanusun en derinine sok!" @ Jingle all the vox
(Sustum! Mantıklı...)
"Eğer bir gün senden başkasını seversem; Seni ömrüm boyunca affetmem!" @Komiksoloji
(Offf çok acı ama yaaa... Gerçekten böyle bir şey var mıdır? Yani bir insan karşısındakini bezdirir ve gönül kayması yaşatırsaaaaaa... Bunda da sustum!)
"Acı, acıyla iyileşir. Aşk ise daha büyük bir aşkla!" @Gaf Ebesi
(Acı, acı ile örtüldüğünde anlaşılır ve büyük bir aşk, başka büyük bir aşk ile unutulur. Doğru mu? Bence doğru!)
"İyi olmak kolaydır. Zor olan adil olmaktır. Bunu yapabiliyor musun onu söyle!?" @Edebiyat Felsefe
(Herkes iyidir. Herkes kendine göre iyidir. Ya da yakınındaki ve onu sevenlere göre iyidir. Ama üzgünüm herkes adil değildir. Adil olmak; dışa dönük iyilik değil, ruhani bir iyilik gerektirir. Ve maalesef herkes iyi olabilir ama herkes "ADİL" olamaz! Net!)
"Çok kavga eden, çok bağıran, çok ağlayan kadın gitmek istemiyordur. Bir şeyleri çözmek istiyordur; Gitmek isteyen kadın susar, bavullarını toplar ve gider!" @İyi Tweet
(Özdemir Asaf'ın, Kadın Susarak Gider isimli bir şiiri var, okumanızı tavsiye ederim. Ve gerçekten bir kadın trip atıyorsa, bağırıp çağırıyorsa, gereksiz hırçınlaşıyorsa bilin ki sizi bırakamıyordur. Ama bir kadın artık hiçbir şeyinizle ilgilenmiyor ve umursamamaya başladıysa artık bedini yanınızda olsa bile ruhu çoktan yol almış ve gitmiştir.)
"Bazı insanları bazen kandırabilirsiniz; hatta bazen herkesi kandırabilirsiniz ama bir gün, biri çıkar işte onu kandıramazsınız!" @Mert Altan
(Hhehehehehe hayat böyledir işte... bir gün biri geçer karşınıza ve "artık kandırdığın insanlara hesap verme günün" der ve sen öylece kalırsın. Sus pus olur hiçbir şey yapamazsın ;)
"Adaletsizliği engelleyecek gücünüz olmadığı zamanlar olabilir. Fakat itiraz etmeyi beceremediğiniz bir zaman asla olmasın!" @Keskin Sözler
(Valla mantıklı... Adalet kişiler ve Allah tarafından dağıtılan bir şeydir. Ve bir gün hiçbir şey yapamayacağınızı anlasanız da mutlaka itiraz hakkınızı kullanmalı ve kendinizi göstermelisiniz. Her ne olursa olsun!)
"Kim demiş haram nedir bilmez Hayyam. Ben haram ile helali karıştırmam. Benimle içilen şarap helaldir. Bensiz içilen su bile haram.! @ Ömer Hayyam
(Ay bu da tam benlik... Bensiz su bile içerseniz valla kalır boğazınız da benden söylemesi hehehehe)
"Aldatan kişinin cinsiyeti ne olursa olsun; Medeni hali şerefsizdir." Bay Empati
(Eh yapacak bir şey yok. Amcam lafı fena koymuş. Aldatan insanın; bayan yada erkek; evli yada bekar olması bir şey değiştirmez. Sevgilin var mı?Hayatının anlamını paylaştığın biri var mı?Sen ondan haber ver!Eğer varsa ve aldatıyorsan yada aldatmışsan yukarıyı oku tam sana göre... ama değilse "Pas geç" :)
"Aldatmak cinsiyet değil, şahsiyet meselesidir. Hayatta hiçbir değeri olmayan, kişiliği oturmamış insanlar aldatır." @Murat Tavlı
(E bu da doğru... Kişi bile olamamış, şahsiyeti sıfır olan, hayata hiçbir değer katamamış ve hayatın ona hiçbir değer katmadığı insan tiplemesidir. Aldatan insan...)
"Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi, sahiplendiğinde sadık kalmayı? Bölünebilir misin ikilere, üçlere gerekirse binlere? @Semih Yaşar
(Hz. Mevlana C.R.'ye ait çok güzel bir söz... Anlayana )(Güzel sımsıkı sarılır, iyice sahiplenirim ve ben sahiplendiğime sadık kalmayı iyi bilir,  ikilere de çok güzel bölünürüm...:)
"Bence bir insanı tanımaya çalışarak kendini tehlikeye atılıyorsan, aynı zamanda bir de olacaklara kafa yormalısın!" @Seviyesiz Madam
(Hehehehe bu da güzel... Hayat böyle değil midir? Eğer biri için kendini riske atıyorsan sonuçlarına da katlanacaksın arkadaş!)
""Geleceğim bekle" dedi. Ben bekledim, O gelmedi. Ölüm gibi bir şeydi. Ama kimse ölmedi.
(Ama dedim ben... Ölürüm demekle ölünmez; yaşarım demekle her şey yaşanmaz; giderim demekle her zaman gidilmez... Ölmek, ölmeyi göze almak her yiğidin harcı değildir! Bu da böyle bileneeeeeee :)
@SE _Vinci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder